2017. április 29.

Bocsánatkérés

Sziasztok!

A mai egy relatíve rövid poszt lesz.

A tegnapi fejezet feltöltése után észrevettem azt, hogy elrontottam néhány dolgot a bloggal kapcsolatban. Az elmúlt néhány napban oda nem figyelve töröltem bejegyzéseket és egy-két oldalt is, aminek következtében sajnos az alájuk érkező kritikáitokat-véleményeiteket sem mentettem le előre. Ez egyáltalán nem direkt történt, és még véletlenül sem azért, mert nem szerettem volna ezeket a hozzászólásokat az oldalon látni. Ilyet sosem tennék, és amit most sikerült összehoznom, az is a figyelmetlenségem és a fáradtságom eredménye, amit nagyon sajnálok. Ezek után igyekszem mindenről biztonsági mentést csinálni, hogy ilyen ne fordulhasson elő többet.

Összefoglalva, még egyszer elnézést azoktól, akik esetleg már nem találják a nekem írt kritikáikat-hozzászólásaikat! ☹ Tényleg borzalmasan érzem magam miatta, hiszen időt és energiát szántatok arra, hogy leírjátok nekem a gondolataitokat. Ezentúl extra óvatos leszek minden átalakításnál, amit a blogon eszközölök.

Köszönöm a megértéseteket! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése