2017. április 9.

Összegzés, I.

Sziasztok!

Mivel ma véget ér a szavazás, úgy gondolom, itt az ideje egy kis összegzésnek. Első sorban szeretném megköszönni mindannyiótoknak, hogy részt vettetek ezen a kis "fórumon", amit megnyitottam a napokban. Álmaimban sem hittem volna, hogy ennyire pozitív lesz a fogadtatása. Köszönöm azoknak, akik kommenteltek és kifejtették a véleményüket, és azoknak is, akik szavaztak. Alapvetően megértettétek-elfogadtátok az érveimet, amiért nagyon hálás vagyok, és remélem, hogy végeredményben megszeretitek majd Lina szüleit, és velük megjelenő változásokat!

Holnap új ötletelős-beszélgetős poszt érkezik majd felétek. Összesen három lesz belőlük, de a fennmaradó két kérdés/ötlet, amit fel szeretnék vetni, már jóval kisebb kaliberű lesz a mostaninál. Az egyik szerintem maximálisan érthető változtatás, a másik pedig nem minőségbeli újítás, inkább apróság. De mindent a maga idejében! ;)

Még egyszer köszönöm mindenkinek a részvételt. El sem tudjátok hinni, hogy az ilyen apróságok mennyire motiválnak engem... ezek hajtanak abban, hogy folytassam és ne hagyjam abba. Szóval köszönöm! <3

Apropó: szemfülesek kiszúrhatták, hogy a galéria ismét elérhető a fenti menüben. Próbáltam kicsit szervezgetni, hogy érthetőbb legyen a csoportosítás. Teljesen elégedett még mindig nem vagyok, de folytatom majd a képek feltöltését, ha újból posztolni fogom a fejezeteket is. Addig az egyetlen új versenyzőnk a galériában a mi egyetlen Körtvélyessynk. Csekkoljátok le, ha kíváncsiak vagytok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése