2017. április 23.

Összegzés, III.

Sziasztok!

Az utolsó poszttal lezárult az ötletelés-beszélgetés általam utolsónak tervezett szakasza is. Nagyon köszönöm a kedves sorokat mindenkinek, aki írt kommentet, és a szavazatokat azoknak, akik ezt a módját választották a véleménynyilvánításnak. Hálás vagyok azért, hogy a segítségemre voltatok, beszálltatok az ötletelésbe, és elmondtátok, mit gondoltok a háttérfolyamatokról! 😊 Igazán pozitív élmény volt ez nekem, és tulajdonképpen csak tovább motivál arra, hogy folytassam, amit elkezdtem.

Az utolsó ötletelős-beszélgetős bejegyzéssel kapcsolatban nagyrészt megoszlottak a vélemények a szavazás alapján. Néhányan azt válaszoltátok, hogy nehezen/kevéssé tudnátok megszokni az új neveket, még ha egyet is értetek velem. Elhiszem azt, hogy ez valóban komoly változás, még akkor is, ha csupán mellékszereplőkről beszélünk, engem azonban nagyon felderített az, hogy három szavazat is érkezett a „teljesen egyetértek” lehetőségre, és tulajdonképpen egyikőtök sem szavazott úgy, ami azt mutatná, hogy teljességgel elzárkózna a lehetőség elől. Így, hosszas mérlegelés után, afelől döntöttem, hogy meg fogom változtatni a neveket, ahogy az előző posztban leírtam. Természetesen még az is előfordulhat, hogy az első fejezetben, amikor ténylegesen írnom kell velük, végül nem fognak működni – de ez a jövő szele, és én ilyen esetekben szeretem hagyni, hogy az ihlet és a megérzések kisegítsenek. Remélem, ti is pozitívan fogjátok fogadni ezeket az első fejezeteket, és ha esetleg nagyon-nagyon nem tetszik majd az újdonság, kifejtitek a véleményeteket a gyakorlatban is! 😊

És hogy mi lesz ezek után?

Jelenleg a 15. fejezetet írom, és úgy tűnik, egyelőre tudom tartani a tempót, amit kitűztem magamnak. Jövő hét pénteken (azaz április 28-án) fel fog kerülni a Reményrekviem 1. fejezete, és onnan igyekszem tartani a heti feltöltést és az extrák szerkesztését is. Még gondolkodom azon, hogy a Merengőn hogyan is intézzem a feltöltések menetét, hogy kezdjem-e el oda is kirakni az új változatot, vagy esetleg várjam meg, ameddig kész lesz a teljes regény… de ezen még lesz időm merengeni 😊 Talán még szavazás is lesz róla, úgyis belejöttünk 😃

Még egyszer, köszönöm a segítségeteket és a kedvességeteket, és azt is, hogy kitartotok mellettem és az agymenésem mellett! Hihetetlenül szuperek vagytok! 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése