2017. május 26.

Újdonságok mobil- és kommentfronton

!FRISSÍTÉS (2017. május 27.)!
Elvileg belekontárkodtam valamit az eredeti Blogger-kommentfelület robotellenőrzésébe, most jó? :D Tessék oldalt szavazni, hogy igen vagy nem ;)

Sziasztok!

Mivel két visszajelzés is érkezett a szavazásnál, hogy a mobilon való kommentelés nem tökéletes, az már épp elég volt nekem ahhoz, hogy rávessem magam a problémára. Bár nem túl éltes korom nem indokolná azt, hogy ennyire noob legyek a mobil-platform témában, azért megküzdöttem a dologgal, és azt hiszem, még mindig nem jutottam igazán dűlőre, tekintve, hogy a Blogger alapvető kommentszekciója nem igazán testreszabható.

Ennek köszönhetően (néhány csúnya ragequit után) végül úgy döntöttem, nagyban játszunk, és regisztráltam Disqusra, aminek köszönhetően, ha megnyitjátok a kommentszekciót, az eddiginél merőben más felület fog köszönteni benneteket.

Bár a kezelőfelülete (moderátori oldalról) sokkal jobban kezelhető, mint a Blogger sajátja, vannak dolgok, amik miatt moroghatok. Ilyen például az, hogy

ad1, a vendég (azaz nem regisztrált) hozzászólásokat mindenképpen kézzel kell engedélyezni, ami nekem nem teher, de nem örülök annak, hogy nem jelenhet meg egyből a hozzászólásotok
ad2, annyiban körülményesebb a vendég hozzászólás, hogy mindenképpen meg kell adni e-mail címet hozzá (de ez nem lesz egyébként látható senki számára, úgyhogy nem kell ettől tartanotok).

És hogy mi a helyzet mobilfronton? Jó kérdés, nálam minden rendben van, szóval ezzel kapcsolatban ismét a ti visszajelzéseitekre támaszkodnék. Hogy tetszik az új felület, meg tudnátok szokni? Megoldotta a mobilos robotellenőrzéssel kapcsolatos problémákat, vagy annyit ért, mint halottnak a csók?

Nyugodtan írjátok meg a véleményeteket, vagy szavazzatok az oldalsávon! Ha nagyon nemgyere be a dolog nektek, akkor vissza tudom állítani a régit :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése