2017. május 20.

Néhány apróság

Sziasztok!

Gondoltam, adok egy kevés helyzetjelentést arról, mi is folyik jelenleg a háttérben.

Még múlt héten folytattunk egy rövid beszélgetést a kommentszekcióban Fruzsival, aki felhívta néhány apróságra a figyelmemet az 1. fejezettel kapcsolatban. Jelenleg ezen dolgozom, ugyanis tény, hogy jó ideje nem vagyok megelégedve a történet kezdetével. A mostani javítások alatt azért nem változtattam túl sokat rajta (sőt, igazából ez az a fejezet, ami a lehető legkevesebb átíráson esett át), mert féltem, hogy fogadnátok egy teljességgel új kezdetet. Az motoszkált bennem, hogy talán tovább sem olvasnátok, ha meglátnátok, mit műveltem vele :) Szóval a múltkor ezzel kapcsolatban kaptam egy kis motivációt Fruzsitól, és elhatároztam, hogy először megpróbálom kicsit letisztázni magamban a dolgokat. Most épp ezen dolgozom, és szerintem, ha készen leszek, megosztom majd veletek a blogon. Még az is lehet, hogy szavazást írok ki arról, kinek melyik változat nyerte el jobban a tetszését ;)

A másik: tegnap felkerült a Reményrekviem javított verziójának negyedik fejezete, és eddigre már ti is beletekinthettek néhány változtatásba: Dani maffiás kapcsolatai és a nyomozás menete is kaptak egy kevés noszogatást (remélhetőleg jobb irányba), valamint Lina szülei is színre léptek egy rövid jelenet erejéig. Hogy tetszettek eddig az újdonságok?

Utolsóként pedig, szintén Fruzsitól kaptam visszajelzést azzal kapcsolatban, hogy az oldal mobilverziója néha rendetlenkedik, egészen konkrétan a kommentírási lehetőség. Ti tapasztaltátok ezt? Ha igen, kérlek, szavazzatok az oldalsávban, hogy lássam, ez a dolog általános-e, vagy csak néhányótoknál/időlegesen lép-e fel.

Előre is köszönöm! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)

    Hű, ez tök izgi, hogy bekerültem egy posztba. Köszi! :D :D :D

    Ne haragudj, nem láttam, hogy írtál még az előző kommentfolyamunkhoz. Nagyon aranyos vagy, hogy dolgozol ezen mobilos kérdésen. Sajnos rossz hírem van, mert megint ott próbáltam előre elküldeni a kritikát, de nem engedte. :( Pedig internetes verziót használom a telefonon, nem a mobilverziót. Lehet, hogy nálam van a probléma, de sajnos csak ez az egy mobilom van. :D

    Nagyon örülök, hogy úgy döntöttél átnézed az első fejezetet. :) Főleg, hogy leginkább azért nem írtad át, mert féltél, hogy mit szólunk hozzá. Ilyen szempontból nem vagyunk kényesek. Szerintem. :D Mert a 4. fejezetet is eléggé átírtad, és az is teljesen jól sikerült. Én nagyon meglepődtem Lina szüleinek "átváltozásán", mármint nyilván tudtam, hogy ez lesz, de így olvasni őket. Milyen normális szülők lettek... :D De egyáltalán nem zavart a változás, teljesen illett a történetbe. :) Igaz, mindig jól szórakoztam rajtuk, hogy milyen gonoszak. A gonosz karakterek nagyon szórakoztatóak. :D

    Danit még mindig imádom. :D De egy dolog feltűnt. Lehet, hogy hülyeség, de mikor ment a maffiába, akkor csak a rendszám alapján beengedik??? Hát micsoda dolog ez? És ha valaki ellopja a kocsiját? :D Jó, tudom, hogy nehéz lenne ellopni, de akkor is. Gonosz vagyok, de azért ezt mindenképpen meg akartam kérdezni. :)

    Úgy várom már, hogy újra találkozzanak. Bírom, mikor jönnek a szócsaták. :)

    És köszi, hogy átnézed az első fejezetet. Nagyon jól esik, hogy így odafigyelsz arra, amit írok. :) Ha nem találsz rajta változtatnivalót, akkor is szuper fejezet marad. ;)

    Puszi,
    Fruzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Fruzsi!

      Nincs mit, örülök, ha ezzel boldoggá tettelek! :D

      Igyekszem, kíváncsi leszek, mi lesz a vége a mini közvélemény-kutatásnak. Egyelőre még csak olvasgatok arról, hogy kell a mobilos sablonokat szerkeszteni, meg hogy lehet-e ezzel kezdeni valamit, remélem, hogy lehet :D Meg próbálkozom még én is, majd elcsórom a kiccsalád összes telefonját, hogy meggnézzem, hol működik, hol nem, hátha okosabb leszek ;)

      Hű, hát engem néha nagyon visszatartanak a vélt reakciók :) Az ötletelés-beszélgetéses posztok megírása alatt-után is végig gyomorgörcsöm volt, hogy mire is számíthatok majd, és nagyon meglepődtem, hogy ennyire pozitív volt mindennek a fogadtatása. Persze, alapjában véve tudom, hogy elsősorban ez az én sztorim, és magamnak kellene megfelelnem, de nem szeretnélek titeket sem elkeseríteni, akik szeretitek. Szóval ez nehéz dolog, de lehet, hogy túl sokat agyalok rajta, és csak bíznom kellene magamban :) Meglátjuk, hogy sül majd el a dolog, most vannak terveim és ötleteim, de úgyis update-elek róla ;)

      Én is szeretem a gonosz karaktereket (oké, igazából kínos módon bírom azokat a helyzeteket, amikor szenvednek a szereplőim :D ), de most úgy érzem, sínen vagyok Lina szüleivel. Lesz velük konfliktus, de sokkal evilágibb :)

      Hihetetlen, hogy mindig rátapintasz a részekre, amiket utoljára, bizonytalanul módosítok! :D Eredetileg őrök voltak, és nem automata rendszer, de aztán a 15. fejezetben másképp írtam meg, és végül nem a 15-ben módosítottam ez alapján, hanem ezt a 15. alapján :D De végül is, van logika abban, amit mondasz, lehet, hogy végül mindkettőben átírom egy kicsit, hogy szuperbiztos legyen, feltűnésmentesen. (Mert az őröket meg ezért írtam ki -- tök átlagos környéken van a maffia, és kívülről senki nem tudja, hogy csillivilli bázist rejt, szóval feltűnőek lennének a marcona öltönyös biztonsági bácsik.)

      Hohó, és nem akarok spoilerezni, de végül a 7. fejezetbe tolódott a nagy találkozás, ahol kettesben lesznek, és én nagyon élveztem írni. Sőt ritkán mondok ilyet, de szerintem jól sikerült ;) Kíváncsi leszek, hogy fog tetszeni :D

      Persze, hogy odafigyelek arra, amit mondotok (mert minden javaslatot megfontolok), nekem ez nagyon fontos, szóval örülök, hogy ezzel neked is örömet szerzek :) Nem mondom, hogy soha nem lesz olyan, hogy végül mégis megyek a saját fejem után, de tuti nem fogom egyszer se tagadni, ha tökre igazatok van. És nagyon hálás vagyok a segítségért, mert rengeteget számít, már pár észrevétel is <3

      Törlés