2017. augusztus 29.

Hogy áll az első fejezet?

Sziasztok!

Ismét egy rövidebb helyzetjelentés következik, de igencsak pozitív hangvételű, ugyanis haladok, ráadásul végre úgy, hogy meg vagyok elégedve a munkámmal. Remélem, hogy ez a végeredményen is látszani fog! :) Ígérgetni egyelőre nem szeretnék dátumokkal kapcsolatban, ugyanis sűrűbb időszak elé nézek. Ha valaki rásasolt a Twitteremre (ami egyébként itt érhető el), abból talán sejtheti, hogy (ismét) ((sokadszorra)) egyetem kavarodott az életembe. Nagyon szeretném, hogy ez ne borítsa fel a javítás menetét, és mindent meg fogok tenni, hogy így legyen! :)

Ha látom már a végét, akkor mindenképp írok az új első fejezet várható megjelenésével kapcsolatban!

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Örülök, hogy jelentkeztél. :) Én nagyon várom, bármit is töltesz fel, akár első fejezet, akár folytatod a javítást, akár az új történetből osztasz meg valamit. :)
    Az egyetemhez pedig sok sikert, türelmet, kitartást és kávét kívánok! :D

    Puszi,
    Fruzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Fruzsi!

      Ne haragudj a jóó lassú válaszért, és nagyon köszönöm, hogy írtál és várod és biztatsz ^^ Meg persze azt is még ezerszer, hogy motiváltál az első fejezet újraírására, egyelőre nagy reményeim vannak. Aztán remélhetőleg nem lesz rosszabb... :)

      És köszönöm, nagyon remélem, hogy ez már tényleg az én utam :)

      Puszi,
      V

      Törlés