2018. április 28.

Mi várható?

Sziasztok!

Nem tudom, jár még erre bárki is, nem lepne meg a frissítés hiányában, ha nem tennétek, de ha esetleg mégis, mindenképp szerettem volna megírni, hogy haladok.

Jelenleg a 17. fejezetet írom, de sajnos rengeteg teher lesz rajtam az elkövetkező egy hónapban, így május 18-ig sajnos nem fogok tudni új részt feltölteni, amit nagyon sajnálok.

Addig Merengőre igyekszem feltenni a már meglévő javított fejezeteket, hogy legalább minimális aktivitásom legyen a történettel. Tudom, hogy nem ideális a helyzet, és általában több baj van ezzel az egésszel, mint amennyire nincs. Ezt kifejezetten sajnálom :(

Plusz egy fontos felvetés: Nem tudom, hogy mennyire érdeklődtök még a javítás folyamatai iránt, vagy esetleg szívesebben olvasnátok-e bármi mást? Ezzel kapcsolatban kitettem egy közvélemény-kutatást oldalra, ha olvassátok még néhanapján a blogot, akkor örülnék, ha azon keresztül dobnátok nekem egy véleményt :)

(Persze továbbra is áll az, hogy örömmel töltöm fel akkor, ha egy ember is szívesen olvasná, de ha csak kín, kínlódom rajta egyedül, mert az én mániám, hogy mindent olyannak akarok, amire jó szívvel tudok ránézni később is. Vannak még ötleteim, szóval szívesen fogok neki azoknak is a későbbiekben :) )

Remélem, jól telik a nyárias tavaszotok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése