2017. július 18.

Új történet lehetősége (?)

Sziasztok!

Tudom, senki sem efféle bejegyzést vár tőlem, de a helyzet az, hogy mostanában nagyon kikívánkozik belőlem egy történetkezdemény. Talán néhányan emlékeztek még arra, hogy az Egy lépés elkaszálása után azt mondtam, ha mással nem is, az általam megalkotott alternatív univerzummal/történelemmel valószínűleg vissza fogok térni, mert túl régóta dédelgetem-tervezgetem magamban ahhoz, hogy elhagyjam. Az Egy lépés lezárulása után sem adtam fel a terveimet, szóval azóta is folydogált az ötletfolyam a fejemben, aminek az eredménye a mostani kis (nagy) fantazmagória.

Miről is lenne szó pontosan? Egy nagyon hasonló alternatív Magyarországon játszódó történetről. Az Egy lépéssel való összefüggése ebben gyakorlatilag ki is merül, mert azon kívül, hogy a történelem és az arisztokrácia egyezik, a cselekmény és a karakterek teljesen mások. Írhatnám, hogy nagyrészt fluff és romantika lesz, de ismertek jól, úgyis bele fog csúszni a csodás fekete humorom, és egy kevés dráma, mint mindig.

Mindezek tudatában (és bízva abban, hogy a Reményrekviem menetét nem fogja érinteni) érdekelne benneteket egy ehhez hasonló kis újdonság? Én most nagyon el vagyok merülve ebben a sztoriban, és örömmel megosztanám veletek, ha lenne érdeklődés vele kapcsolatban. Az oldalsávra kiteszem a kis szavazásomat, így ott is voksolhattok, ha viszont szívesen írnátok nekem pár szót kommentben a gondolataitokról, annak is nagyon örülök!

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Szerintem szuper lenne! :)
    Nekem az Egy lépés is tetszett, csak a végén már nagyon siettetted a sztorit, hirtelen összejöttek, te meg abbahagytad :)
    Ha esetleg ugyanazokkal a szereplőkkel írnád a mostani történetkezdeményedet, szerintem az is tök jó lenne :) Tulajdonképpen nekem mindegy, hogy mit írsz, úgyis tök jó lesz, csak írj valamit! :D

    Manó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Manó!

      Nagyon örülök neki, hogy így gondolod, ez már nagy motiváció arra, hogy ténylegesen megosszam, ha elkészülök néhány fejezettel. Az Egy lépésnél már igazándiból azelőtt is voltak problémák, hogy egymás felé rugdostam őket, nem igazán voltam megelégedve a karakterekkel és a történet folyásával is. Valószínűleg ezért is történt az a gyors kis biztatás, ez nálam annak a jele, hogy valami nem oké :) Remélhetőleg ezeket most át tudom ugrani, tanulva az eddigiekből.

      És köszönöm szépen a biztatást, nagyon jólesik, és tényleg hatalmas erőt ad ahhoz, hogy csináljam! <3

      Törlés
  2. Szia!

    Először is elnézést kérek, hogy nem írtam múlt héten, de egyszerűen nem volt időm. Nagyon szégyellem magam, de most visszatértem. :)

    Olvastam, hogy a héten nem töltesz fel új fejezetet, köszi, hogy szóltál, így legalább nem frissítem 10 percenként az oldalt. :)

    Az új történet lehetősége nagyon tetszik (szavaztam is ;)). Mindent amit írsz nagyon szeretek, úgyhogy várom, mit találtál ki. :) Biztos szuper lesz. És hadd mondjam el itt is, hogy én nagyon szerettem az Egy lépést. Elhiszem, hogy neked más érzéseid vannak vele kapcsolatban, biztos sok mindent változtatnál rajta, de én így is nagyon szerettem. :)

    Az utolsó fejezetről: Nagyon tetszett Dani és Nóri beszélgetése. Sokszor kicsit furcsálltam, hogy hiába Nóri Lina legjobb barátnője, Danival szinte semmilyen kapcsolata nincs. Ha teljesen unszimpatikusak lennének egymásnak még megérteném, de Nóri nagyon aranyos, nem lehet nem kedvelni. :) Meg hát Danit se. :D

    Dani Csanáddal való beszélgetésére nagyon emlékeztem. De most is jó volt. De jaajjjj, annyira aggódom Daniért! (Pedig tudom, mi lesz.) Szegény. :( Izgulok érte. :)

    Nagyon várom jövő héten az új fejezetet! Jó javítgatást! :)

    Fruzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Fruzsi!

      Ne haragudj a késői válaszért! Szóval nincs semmi okod arra, hogy szégyelld magad, nekem se jött ez most össze :)

      Nagyon örülök annak, hogy tetszik az új történet lehetősége, és hogy szeretted az Egy lépést is, remélhetőleg hamarosan eljutok odáig, hogy publikálhassam, és az újat is szeretni fogod :)

      Dani és Nóri beszélgetése tényleg utólag került bele, az új verzióban szeretnék egy picit koncentrálni kettejük kapcsolatára is, mert egyébként jóban vannak, csak ez igazából sosem került szóvá :)

      Köszi, hogy írtál, és hozom is mindjárt a következő fejezetet!

      Puszi,
      V

      Törlés